sobota 11. apríla 2015

Kam ten svet speje??

Včera som bola s mojim chalanom a s jedným kamarátom vonku. Prechádzali sme sa, keď sme uvideli partiu mladších detí (cca 7 rokov). Bola tam jedna baba, mohla mať 7-8, chalan, tiež asi tak 8 a najmladší chalan mohol mať 7.
Bavili sa tam o nejakých kravinách a zrazu začal rýpať. Jakub (kamarát) sa mu vysmial, René (boyfriend) ho poslal do riti a ja som si popravila šiltovku a slušne som sa ho spýtala:
,,A chlapče, koľko máš rokov keď používaš takéto vulgarizmy?"
,,Po*eb sa." odvetil. Pokrútila som hlavou.
,,A vieš že je to voči spoločnosti neslušné keď taký malý chalan nadáva?" opäť som sa opýtala (len tak pre zaujímavosť, bol o dve hlavy nižší a mal čísla topánky tak približne 34)
Znovu začal nadávať a potom s celou partiou odbehol preč, ukazujúc nám prsteník (až potom to opravil a ukázal nám prostredník).
Nezabudli dodať, že si zavolajú ich "prísneho" otca.
Spýtala som sa, či je jeho otec naozaj taký prísny keď mu dovolí nadávať a ukazovať prostredníky. A on že: Oco o tom nevie." -_-
Svet ide do sračiek.
Kiss
Xixi
With love
Uwe
My ask.fm: klikni sem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára