pondelok 13. apríla 2015

Majk Spirit ♥ - music tag

Nejdem sa tu rozkecávať o nejakej platonickej láske alebo podobné sračky. :d
Len ma do tohto tagu tagovala tagica ktorá ma poprosila aby som tu jej blog neuverejňovala. Len poviem že táto tagica blogerica sa volala "Taggys" (nečakané), takže, ďakujem za zatagovanie, Taggys.
Ide o to, že sem mám napísať nejakého interpreta ktorého mi ona pridelí a mám o ňom teda niečo napísať a zodpovedať otázky. Ide sa na to.

Majk Spirit

Počúvaš ho?
Počúvam

Si na ňom závislá alebo naopak?
Nie

Počúva interpreta aj niekto z Tvojich kamarátov/kamarátok?
Hej, počúva ho Sofi aj Nika (o ostatných neviem, že by počúvali)

Bola si na koncerte/plánuješ ísť?
Momentálne má Black Tour a veľmi tam chcem ísť, keďže je aj v našom meste.

Obľúbený song od interpreta?
Kvety, Som aký som ♥

Koľko krát denne ho počúvaš?
3 cca

Prečo ho počúvaš?
Má strašne fajn texty aj hlas, takže je mi príjemné si len tak pustiť song a oddychovať,

Aký má štýl hudby?
Rap

Ktorú pesničku nejak moc nemusíš?
Legendárna (moc nadávok na môj vkus)

Ako dlho ho počúvaš?
Uff... mesiac?

Uverejni úryvok z obľúbeného songu?
Vravia - daj tie kvety ľuďom kým ich môžu voňať, tak ja posielam ti túto nech je navždy tvoja. Odpočívaj v pokoji, čakaj tam na nás doma, kým sa naše cesty znovu navždy spoja.
Kvety.
(Dis iz Refrén)


TAGUJEM:
Vaness ktorej blog je tu a poteším ťa, Vaness, interpret - Lana Del Rey
Kumiko ktorej blog je tu a interpret - (skôr band) Vocaloid + (aby si nám nezlenivela): Justin Burina (teda Bíbr)
Tees ktorej blog je tu a interpret - asi ťa nepoteším, Rytmus :D

Ďakujem za pozornosť
Kiss
Xixi
With love
Uwe
my ask.fm 
Love ya all ♥











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára