utorok 14. apríla 2015

My first time - Moje prvé :3 ♥

Do tohto tagu som bola nominovaná Vaness (jej blog je tu), takže ďakujem. :-)
Prepáčte, že stále robím tagy ale stále som do niečoho nominovaná. :-) But už mám v pláne robiť konečne článok, yey! :d
Takže v tomto tagu ide, logicky z názvu, čo a kedy som robila prvý krát... so:

Prvé slovo?
Kvôli tomuto tagu som sa trochu pohrabala v skrini a našla som moje staré albumy (o mne, Uwe je egoista už od mala) :d "Aďo", znamená "nie", ale dôrazný nesúhlas je "t-k-t-k-t-k-tk" :d lol :d A vtedy už naši vedeli, že od toho, čo som si zaumenila proste neodstúpim (hľa tvrdohlavé dieťa) a že so mnou po dobrom nepohnú. (nedám sa prebaliť, nedám sa obliecť, nebudem sa vonku držať za ruku ani sedieť v kočíku). :d V 16. mesiaci môjho života som vedela napodobniť už 13 zvierat a vedela som sa tešiť z maličkostí (prejavované pokrčením nosu a hlasným pokrikom: Jééééj!"). V 20. mesiacoch som mala už celkom slušnú slovnú zásobu, vedela som zaspievať 5 pesničiek, skladala som jednoduché vety, dokonca som skloňovala a časovala niektoré jednoduchšie slová (škoda, že mi tá šikovnosť nevydržala dodnes), k tomu som ešte aj opravovala a dopĺňala mamu, keď mi čítala rozprávky. V 22. mesiaci som už opakovala hoci čo, keď niekto zahreší, aj to som zopakovala (pozdravujem ťa, bratranec). Ale aby som toľko neodbiehala od témy, moje prvé slovo bolo "Aďo", "mama", "pupík" (čož mal byť pipík, ktorý som videla keď kamarát cikal) a "tata". :-) 
Poznámka: pýtala som sa oca aké bolo moje prvé slovo, keďže mama nevedela, pričom oco odvetil: Fejsbuk" :d Nuž, trebalo hladať v albumoch.
Uwe sa rozpísala :d

Meno prvej najlepšej kamarátky?
Kika, Táto kamarátka mi ako najlepšia vydržala dodnes. :-) (zoznámili sme sa pred 9 rokmi v škôlke, pri hre na doktorky)

Prvé domáce zviera?
Ak nepočítam rybu ktorej meno si nespomeniem lebo nebola moja, ale vlastne sestrina, tak Ginny, môj vtáčik ktorého mám od 24.12.2014 ♥

Prvý strach?
Dnes sa bojím neznámych ľudí. Zaujímavé, že keď som bola malá, rozbehla som sa kedykoľvek, kdekoľvek za hocikým. Mama sa len otočila a už ma nebolo, takto som spôsobila našim rodinným príslušníkom celkom slušné traumy keď o tom tak uvažujem, stále som len zdrhala, dokonca som sa raz uprostred noci v Chorvátsku na Makarskej (mala som 3 roky, teraz, ako 11- ročná som sa tam vrátila a stále si to pamätám) rozbehla sama von z apartmánu, s tým, že idem na "viskoték" (diskotéku), ale zablúdila som a keby nebol na začiatku lesa plot, tak by som umrela dakde v lese. Dostala som, celkom slušný výprask. 
Ale späť k téme. 
Ako malá som sa najviac bála tmy a "fľaku" ktorý bol na stene. :d

Prvá osoba, ktorej si dnes napísala?
Reno.

Prvé auto?
Ak nerátam Tesco autá ktoré boli vlastne vozíky, tak som si ukradla bratrancovu formulku. Dodnes som ju nevrátila. :d

Tvoj prvý mobil?
U maminej kamarátky som našla tú takú veľmi starú nokiu na ktorej sa dalo vážne len volať. Maminina kamarátka mi dovolila, aby som si ju nechala. Mala som približne 6-7 rokov. :-)

Prvé rande?
S Jakubom Kukučkom v 2. triede :d Ani si ho poriadne nepamätám. :d Také skutočné rande som mala pred dvoma týždňami s Filipom v Laugu keď sme boli na čokoláde, pusa padla, išli sme spolu busom, boli sme v obchodoch a tak...

Prvá pusa?
S Richardom neviemakým v škôlke, mala som 4 roky. Boli sme spolu na wc umyť si ruky a keď sme vychádzali, dali sme si pusu. Každý kričal: Milenci sa milujú, milenci sa milujú!" ale my sme to nejak ignorovali, len sme sa obaja usmievali ako nadrbaní. :d

Prvá láska?
Nejdem sa tu o tom rozpisovať.... pardon.

Prvý blog?
tento blog o Michaelovi Jacksonovi (klikni na toto slovo) z roku 2013, asi z októbra. :d (zažívala som vtedy takú Jackson mániu ktorá trvala asi tak rok. :3 Ale aj tak si ho ešte rada vypočujem a beriem ho za mužský vzor. :3 :-)

Takže, to by bolo všetko asi. :d
A viete čo? Nominujem všetkých. Každý, kto ten článok čítal a komu by sa chcelo ho urobiť, toho tagujem, toho nominujem, takže pokojne napíšte na svoj blog že som vás tagovala a ozvite sa do komentov. :3
Pac a pusu
Uwe


My websites:

Thanks for your attention, darling ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára